Skip to content

GuitarMania

한국어
  
  During the last one week, i had two fortune.
  
One was I could enjoy the violin of Great master GIDON KREMER
    (It was fortune to get an entrance ticket even though all
     ticket was sold over, but a gentlmen presented me a ticket
     it was almost 100Euro.)
  
And the other one was I could hold the legendary master piece
  "ANTONIO DE TORRES", COULD PALY AND FELT THE MAVLOUS SOUND.
   The sound volume also enough excellent and more over
   the feeling was totally different from with another modern guitar.
   I COULD NOT IMAGINE THE GUITAR (150years old) make such a deep  sound.
which can touch even to my soul.

I have seen three  different Antonio de Torres but all those
  were just for the museum not for the playing.
But this was conserved very well with good condition.
  
The guitar can be use  on the concert hall.
At moment the owner doesw not have intention to sell it.
but soon or later when he die, his son is going to sell it.
I WISH that  someone in Korea could take it.

I like to keep the feeling and vibrations during my life when I PLAYED with Antonio de Torres.  
  
        
Comment '2'
  • 2003.11.27 21:26 (*.80.24.41)
    바로 그 "토레스"가 한국땅으로 들어와야한다니까여......
  • gg 2003.11.28 23:28 (*.231.70.193)
    으하~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
?

List of Articles
번호 제목 글쓴이 날짜 조회 수
공지 (신규입점자 신년이벤트) 기타매니아 홈 메인광고 받습니다(배너제작 가능) file 뮤직토피아 2023.01.19 196060
공지 [공지] 파일 첨부기능에 문제가 있었습니다.. 개선완료.. 뮤직토피아-개발부 2021.02.17 225146
공지 "댓글" 작성시 주의부탁드립니다. 4 뮤직토피아 2020.03.09 232191
공지 "기타메니아" 문자/로고 사용에 관한 건 뮤직토피아 2020.02.14 209333
공지 [필독 공지] 연주회 소식을 메인에 노출을 했습니다. 2 뮤직토피아-개발부 2019.11.02 236944
3747 [re] 기타를 사려고 하는데 조언부탁드립니다 esteban 2003.12.01 3383
3746 피아니스트에서 나오는 피아노 협주곡 제목이랑 작곡자가 누군지요? 4 쩜쩜쩜 2003.11.30 4245
3745 usher waltz 구함...(음악) 3 usherwaltz 2003.11.30 3552
3744 Lily afshar (이란기타리스트) ........ 새음반출시.......possession 9 file 2003.11.28 4594
3743 [re] 기타 왕국 조선 ? 15 gmland 2003.11.29 3782
3742 수님 얼굴 빨개져용!!! 3 오모씨 2003.11.29 3304
3741 볼이 빨개졌어여!!! 2003.11.30 4246
3740 [re] 기타 왕국 조선 ? 1 명이 2003.11.29 3438
3739 말도 안되는 질문같지만 질문드립니다. 5 코윤바바 2003.11.28 3817
3738 [re] 제 생각엔 1 seneka 2003.11.28 3774
3737 [re] 제 생각엔 1 2003.11.28 4140
3736 [re] 말도 안되는 질문같지만 질문드립니다. 4 gmland 2003.11.28 3729
» Have you ever played with the legendary masterpiece "ANTONIO TORRES"? 2 estebanjeon 2003.11.27 5343
3734 카를로스 바르보사 리마에 감명 3 맘존행인 2003.11.27 4213
3733 홈피 오픈했슴다..^^ 10 이경룡 2003.11.27 4553
3732 The greast violinist GIDON KREMER ? 5 esteban 2003.11.27 5170
3731 음악적으로 감명받을수있는 영화 추천좀!! 22 오~예^^ 2003.11.27 3490
3730 으니님 언제쯤 책이 7 마린 2003.11.26 3683
3729 후쿠다 신이치 연주회를 다녀와서.... 5 우가차차 2003.11.26 6214
3728 옥용수님 만세~!! 9 차차 2003.11.26 3504
3727 ^^;; 후쿠다 신이치 기타 독주회 후기 1 file 슬기군 2003.11.25 4220
3726 후쿠다 신이치 연주회에 대한 잡상... 1 이성우 2003.11.25 5779
3725 오늘밤 12시 텔레비젼 같이보실래요? 2 2003.11.25 3620
3724 [re] 오늘밤 12시 텔레비젼 같이보실래요? 라고해서 죄송합니다. 1 2003.11.26 3931
3723 『EBS 특집 5부작』요요마, 바흐의 영혼에 이끌리다 6 고정석 2003.11.25 4407
3722 괴란셜셔나 스테반 스미트의 음반을 구하려고 하는데.. 1 괴란 셜셔 2003.11.25 3562
3721 bluejay님이 칭구분에게 선물을 보내드리셨습니다.(김진수,아이바하,차차) 15 2003.11.25 3858
3720 기타문화원이 오픈하였습니다. 7 file 기타문화원 2003.11.24 3495
3719 저..예전에 cgclub 에서 봤던건데 기억이 안나서리.. 10 2003.11.24 3559
3718 바흐 전곡을 다 들어볼 수 있는 사이트입니다. 2 무지쿠스 2003.11.24 3750
Board Pagination ‹ Prev 1 ... 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 ... 581 Next ›
/ 581

나눔글꼴 설치 안내


이 PC에는 나눔글꼴이 설치되어 있지 않습니다.

이 사이트를 나눔글꼴로 보기 위해서는
나눔글꼴을 설치해야 합니다.

설치 취소

Designed by sketchbooks.co.kr / sketchbook5 board skin

Sketchbook5, 스케치북5

Sketchbook5, 스케치북5

Sketchbook5, 스케치북5

Sketchbook5, 스케치북5

Powered by Xpress Engine / Designed by hikaru100

abcXYZ, 세종대왕,1234

abcXYZ, 세종대왕,1234