Skip to content

GuitarMania

한국어
(*.39.30.202) 조회 수 5171 댓글 5
  Tonight I shall not be able to sleep because GIDON KREMER-
  HE MADE ME TO CRY.
  He played two concierto of J.S. BACH
  and another concierto of Alfredo Schnittke
  with promising young musician.
  At the begining, some sound of first and second passage was not
  perfect as I expected. Some tone was not mutuared and unstable
  on the passage  of larghetto. But soon he started to show the
  his own music.
  Rrandenburg concierto No.3 - he showed almost perfect harmoney
  with another solist Eva Bindere and string orchestra.
  I am so sorry that I want express something but I feel like to cry.  Also it,s not easy to write with English, he made me to cry
by the Ave Maria  and  Tango by Astro Piazola.
I didn,t expected two ancor with Astro Piazola.
And more over Ave Maria by A.Piazola was played with the acompany
of the vivraphone. I HAD FELT THE MUSIC FROM THE HEVELY WORLD
and I was crying. If someone has his music Ave Maria by Astro Piazola, please let everbody listen through the this music salon
it was so marvelous. Tomorrow I find this disc, I am going to buy it.      
Comment '5'
?

List of Articles
번호 제목 글쓴이 날짜 조회 수
공지 (신규입점자 신년이벤트) 기타매니아 홈 메인광고 받습니다(배너제작 가능) file 뮤직토피아 2023.01.19 196089
공지 [공지] 파일 첨부기능에 문제가 있었습니다.. 개선완료.. 뮤직토피아-개발부 2021.02.17 225173
공지 "댓글" 작성시 주의부탁드립니다. 4 뮤직토피아 2020.03.09 232215
공지 "기타메니아" 문자/로고 사용에 관한 건 뮤직토피아 2020.02.14 209354
공지 [필독 공지] 연주회 소식을 메인에 노출을 했습니다. 2 뮤직토피아-개발부 2019.11.02 236970
13707 bluejay님이 칭구분에게 선물을 보내드리셨습니다.(김진수,아이바하,차차) 15 2003.11.25 3859
13706 괴란셜셔나 스테반 스미트의 음반을 구하려고 하는데.. 1 괴란 셜셔 2003.11.25 3562
13705 『EBS 특집 5부작』요요마, 바흐의 영혼에 이끌리다 6 고정석 2003.11.25 4407
13704 [re] 오늘밤 12시 텔레비젼 같이보실래요? 라고해서 죄송합니다. 1 2003.11.26 3931
13703 오늘밤 12시 텔레비젼 같이보실래요? 2 2003.11.25 3620
13702 후쿠다 신이치 연주회에 대한 잡상... 1 이성우 2003.11.25 5779
13701 ^^;; 후쿠다 신이치 기타 독주회 후기 1 file 슬기군 2003.11.25 4220
13700 옥용수님 만세~!! 9 차차 2003.11.26 3504
13699 후쿠다 신이치 연주회를 다녀와서.... 5 우가차차 2003.11.26 6214
13698 으니님 언제쯤 책이 7 마린 2003.11.26 3683
13697 음악적으로 감명받을수있는 영화 추천좀!! 22 오~예^^ 2003.11.27 3490
» The greast violinist GIDON KREMER ? 5 esteban 2003.11.27 5171
13695 홈피 오픈했슴다..^^ 10 이경룡 2003.11.27 4553
13694 카를로스 바르보사 리마에 감명 3 맘존행인 2003.11.27 4213
13693 Have you ever played with the legendary masterpiece "ANTONIO TORRES"? 2 estebanjeon 2003.11.27 5343
13692 [re] 말도 안되는 질문같지만 질문드립니다. 4 gmland 2003.11.28 3730
13691 [re] 제 생각엔 1 2003.11.28 4140
13690 [re] 제 생각엔 1 seneka 2003.11.28 3775
13689 말도 안되는 질문같지만 질문드립니다. 5 코윤바바 2003.11.28 3817
13688 [re] 기타 왕국 조선 ? 1 명이 2003.11.29 3438
13687 볼이 빨개졌어여!!! 2003.11.30 4246
13686 수님 얼굴 빨개져용!!! 3 오모씨 2003.11.29 3304
13685 [re] 기타 왕국 조선 ? 15 gmland 2003.11.29 3782
13684 Lily afshar (이란기타리스트) ........ 새음반출시.......possession 9 file 2003.11.28 4594
13683 usher waltz 구함...(음악) 3 usherwaltz 2003.11.30 3552
13682 피아니스트에서 나오는 피아노 협주곡 제목이랑 작곡자가 누군지요? 4 쩜쩜쩜 2003.11.30 4245
13681 [re] 기타를 사려고 하는데 조언부탁드립니다 esteban 2003.12.01 3383
13680 [re] 기타를 사려고 하는데 조언부탁드립니다 1 음냥.. 2003.12.01 3115
13679 기타를 사려고 하는데 조언부탁드립니다 16 임태성 2003.11.30 3340
13678 악보 일을 마치며 43 으니 2003.12.01 3991
Board Pagination ‹ Prev 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 ... 581 Next ›
/ 581

나눔글꼴 설치 안내


이 PC에는 나눔글꼴이 설치되어 있지 않습니다.

이 사이트를 나눔글꼴로 보기 위해서는
나눔글꼴을 설치해야 합니다.

설치 취소

Designed by sketchbooks.co.kr / sketchbook5 board skin

Sketchbook5, 스케치북5

Sketchbook5, 스케치북5

Sketchbook5, 스케치북5

Sketchbook5, 스케치북5

Powered by Xpress Engine / Designed by hikaru100

abcXYZ, 세종대왕,1234

abcXYZ, 세종대왕,1234